2 februari 2015

Leo van der Velden kandidaat Provincie

ERMELO  - SGP-fractievoorzitter Leo van der Velden is kandidaat voor de Provinciale Statenverkiezingen op 18 maart 2015. Hij staat op plaats 24 voor de SGP. Daarnaast staat hij op plaats 6 voor de Waterschapsverkiezingen die eveneens op 18 maart worden gehouden.

,,Ik vind het belangrijk dat ik Ermelo mag vertegenwoordigen op de lijst'', zegt Van der Velden. Al ettelijke jaren loopt hij in Arnhem mee met de fractie. ,,We zijn blij dat we als fractie kunnen meehelpen aan zaken die Ermelo aangaan, zo ook een onderwerp als het breedbandbereik in het buitengebied, maar ook het windmolenbeleid. Zo kunnen we toch onze invloed aanwenden voor Ermelose onderwerpen.'' Op 4 maart zal Van der Velden samen met  het Tweede Kamerlid voor de SGP, Roelof Bisschop, en de derde man op de Statenlijst voor SGP Evert Mulder op verkiezingstoer gaan in Ermelo. ,,We zullen wat werkbezoeken hier afleggen'', aldus Van der Velden. Eerder waren ook Europarlementariër voor de SGP Bas Belder en Tweede Kamerlid Elbert Dijkgraaf al te gast in Ermelo.

Bron: Ermelonext.nl